Angels of War
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Angels of War

O alianta de pe ikariam
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 ~ CONDITII SI DOTARI DEFENSIVE OBLIGATORII ~

In jos 
AutorMesaj
4de2 andr3i

4de2 andr3i


Mesaje : 8
Data de înscriere : 20/12/2010

~ CONDITII SI DOTARI DEFENSIVE OBLIGATORII ~ Empty
MesajSubiect: ~ CONDITII SI DOTARI DEFENSIVE OBLIGATORII ~   ~ CONDITII SI DOTARI DEFENSIVE OBLIGATORII ~ EmptyMier Feb 16, 2011 1:10 pm

in fiecare oras propriu, este recomandat sa aveti:
---------------------------------------------------------------------------------------------------

- ascunzatoare

ascunzatoarea trebuie ridicata la un nivel minim egal cu al primariei din acel oras sau mai mare
numar de spioni in aparare (nu trimis la spionaj) maxim cit poate gazdui ascunzatoarea .. daca vreti sa puteti trimite spioni la "lucru" in deplasare, atunci mariti ascunzatoarea mai mult peste nivelul primariei, de asa natura incit in oras sa va ramina permanent "acasa" un numar de spioni egal cu nivelul primariei ... doar surplusul de spioni il puteti folosi la actiuni de spionaj extern
---------------------------------------------------------------------------------------------------
- nava militara in port

cel putzin o nava cit de ieftina si de putzin costisitoare la intretinere, in portul orasului (recomandate flacarile pt cost de intretinere mic, sau bvc pt armura rezistenta, sau berbec simplu pt un raport bun cost intretinere / rezistenta (armura)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
- zid

*** in caz ca aveti armata pe oras, exista un prag care trebuie atins. zid 10 - iata de ce:

o armata atacatoare full upgrade pe atac si linii complete poate dobori la impact orice zid pana in level 10.
asta inseamna ca prima linie (infanteria) reprezentata de zid in runda 1 este patrunsa (depasita).
odata patrunsa linia 1, linia 2 si 3 sunt atacate in runda 1 si veti pierde tragacii/arcasii si mortierele/catapultele/berbecii, CHIAR DACA aveti giganti/phalanxi in aparare. acestia stau pe bara, pentru ca zidul le-a ocupat locul.
in runda 2, linia 1 se va ocupa de giganti/phalanxi, dar linia 2 si 3 vor fi fost pierdute.
(de asemenea, atacatorul primeste moral in plus pentru ca a spart linia 1)

daca este prezent zid 10, atunci orice armata atacatoare nu va mai putea sparge TOT zidul in prima runda. va ramane o bucata de zid in picioare. in acel moment prima linie nu mai este patrunsa (depasita), iar unitatile din linia 2 si 3 nu vor mai suferi atac direct din partea atacatorului, deci nu vor mai fi pierdute.

de la zid 10 in sus nu prea mai conteaza foarte mult aportul zidului la batalie. decat pe la zid 15-18 apare o diferenta semnificativa. bonusul de aparare se simte SUBSTANTIAL de la zid level 20 in sus.
insa in stadiul actual al serverului, zid 10 este bun si ieftin de construit.

*** in caz ca nu aveti armata pe oras

versiunile noi ale jocului permit jaful in momentul cand zidul este spart (ATENTIE, nu daramat de tot!).
asta inseamna ca chiar daca ai zid 15 pe oras si nicio trupa, atacatorul poate veni cu 12 mortiere si te jefuieste dupa prima runda.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
- unitate militara defensiva

se recomanda prezenta unui sulitas in fiecare oras. chiar daca esti atacat cu 20.000 de trupe, sulitasul ala impinge AUTOMAT batalia in runda 2 (cand va muri, bineinteles, pt ca va intra in prima linie). dar castigi ca aparator 15 minute in plus. 15 minute in care poti fi ajutat sau poti aduce trupe.
deci o runda zidul + o runda unitatea in defensiva, va ofera 30 de minute de ragaz, timp in care va puteti aduce armatele din alte orase, sau pot ajunge sa intervina salvator colegii din apropiere
---------------------------------------------------------------------------------------------------
- resurse putziune sau deloc in orase

nu pastrati cantitati mari de resurse in orase ... ori le cheltuiti pe masura ce se aduna, ori le transferati in orasele proprii cu pozitii mai "ferite" de atacul adversarilor ... daca trebuie sa adunati cantitati mari pe un oras pt un upgrade costisitor (resedinta de ex), va duceti armata pe acel oras si eventual solicitati 1-2-3 colegi din apropiere sa deplaseze armatele lor in orasul respectiv pt a va asigura un surplus defensiv pt 24-48 de ore timp necesar pt transferul res de pe alte orase pina atingeti sumele necesare pt upgrade-ul in plan
---------------------------------------------------------------------------------------------------
- a doua nava militara

o a doua nava militara prezenta in port va poate da posibilitatea ca in cazul in care primiti mesaj de la joc cum ca un oras de pe insula a fost ocupat de un adversar, sa trimiteti nava a doua pt blocada portului orasului ocupat ... daca adversarul a putut ocupa acel oras fara sa dea blocada in prealabil, inseamna ca acel oras nu avea nave militare in port si ca atare aveti sanse mari sa blocati portul acela cu o singura nava pe care o trimiteti ... nu e garantat rezultatul si cu sigurantza nu va garanteaza securitatea orasului propriu de pe acea insula, dar poate intirzia actiunile planificate de atacatorul care a ocupat orasul, pt ca atacatorul e constient ca pina nu ocupa alt oras pe insula, sau nu deblocheaza portul respectiv, este inutil sa dea jafuri pt ca nu va beneficia de resursele furate
Sus In jos
 
~ CONDITII SI DOTARI DEFENSIVE OBLIGATORII ~
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Angels of War :: Armata si Razboaie :: Ajutoare la razboi-
Mergi direct la: